detsember 12, 2006

Retsept: jogurti-porgandikook sidruni-toorjuustuvõõbaga


by special request - kook, mida ma teen siis, kui ei viitsi muud välja mõelda

3 dl jahu
1 tl küpsetuspulbrit
1 tl jahvatatud kaneeli
1 tl jahvatatud muskaatpähklit
1/2 tl söödisoodat
1/4 tl soola
2,4 dl pruuni suhkrut
4,8 dl tihedalt pressitud riivporgandit
1,2 dl õli
3 suurt toasooja muna
1,2 dl maitsestamata jogurtit
1,8 dl jämedalt hakitud kreeka pähkleid

Võõp:
90 g pehmet toorjuustu
2 sl pehmet võid
2 tl riivitud sidrunikoort
3,6 dl tuhksuhkrut

Eelkuumuta ahi 160 kraadini. Määri ja puista jahuga 25 cm läbimõõduga rõngasvorm. Sõelu jahu, küpsetuspulber, kaneel, muskaat, söögisooda ja sool suurde kaussi. Sega keskmisel kiirusel mikseriga juurde pruun suhkur ja riivporgand. Seejärel lisa õli, munad ja jogurt. Sega käsitsi juurde kreeka pähklid. Tõsta tainas ettevalmistatud vormi. Küpseta 45-55 minutit, kuni keskele pistetud puutikk jääb puhtaks. Jäta kook 15 minutiks vormi jahtuma. Kummuta restile ja lase täielikult jahtuda.
Sidruni-toorjuustuvõõp. Vahusta toorjuust, või ja sidrunikoor keskmise suurusega kausis kohevaks . Vahusta segusse tuhksuhkur. Määri võõp koogi peale.


Kas keegi on üritanud mu jagatud retseptide järgi midagi teha ka? Kuidas oli?

5 Comments:

Blogger whichwayisthetoilet said...

mina ei ole julgenud proovima hakata, mulle tunduvad hästi keerulised, kuigi ma tean, et see on ainult ettevõtmise asi ja pärast tundub alati kõik lihtne ja elementaarne. kooki ma nkn ei saaks teha, teine pool kooki ei söö ja üksi ma ka tervet kooki ära ei söö. ükskord tegin töökaaslastele.

11:47 AM  
Blogger Maarit said...

ma keerulisi retsepte kardan ka, alati valin lihtsamad, et neid katsetada. Aga sa võid alati pool kooki mulle tuua :)

6:52 PM  
Blogger Arvamusliider said...

Mis krdi teinepool see on, kes kooki ei söö?!?! Täiesti arusaamatu:(

8:08 AM  
Blogger Gaili said...

kirssidega kooki tegin kunagi, see tuli hea :)

9:07 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Katsetasin seda retsepti ja kook tuli välja väga hea!! Aitäh :-)

1:51 AM  

Postita kommentaar

<< Home